.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » visul

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
visul


Timp maxim de execuţie / test:
0.1s
Memorie totala disponibilă / stivă:
2MB / 1MB

Sinbad Marinarul visează că se află într-o peşteră cu comori. Peste tot se aflau cufere pline cu bijuterii şi monezi din aur, iar peştera era luminată de strălucirea lor. Şi în timp ce Sinbad se minuna de toate splendorile din jurul său, se auzi o voce misterioasă, care spuse:
“Există o posibilitate de a ajunge aici şi dacă reuşeşti toate aceste comori vor fi ale tale. Această peşteră se află în vârful muntelui Ararat, dar pe drum, duhurile rele vor încerca să te oprească. Tu trebuie să lupţi cu ele şi să le învingi în luptă dreaptă. Pentru a deschide peştera, trebuie să–ţi aminteşti câte duhuri ai învins şi să rosteşti cu voce tare formula magică. Formula magică este cel mai mic număr, care are atât prima cifră cât şi numărul de cifre, egale cu numărul duhurilor rele învinse de tine. Dar atenţie! Acest număr trebuie în plus să aibă proprietatea că orice secvenţă de două cifre consecutive trebuie să fie numere prime diferite.”
În acest moment Sinbad s-a trezit şi vrea să plece în căutarea comorii. Nu se teme de duhurile rele, dar ştie câte calcule necesită căutarea formulei magice (şi mai ştie că la matematică nu se descurcă foarte bine). De aceea, vă roagă să-l ajutaţi.

Cerinţă

Simbad vă va spune numărul n (reprezentând numărul duhurilor rele învinse de el), iar tu trebuie să-i spui formula magică. În cazul în care nu există un astfel de număr, spuneţi-i lui Sinbad că a fost doar un vis şi că e timpul să se pregătească pentru şcoală.

Date de intrare

De pe prima linie a fişierului de intrare visul.in se citeşte valoarea n.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire visul.out se va afişa pe prima linie un singur număr natural, cel cerut de problemă. Dacă nu există soluţie se va afişa valoarea -1.

Restricţii

n≤10

Exemple

visul.invisul.outExplicaţii
3 311 Se afişează 311 pentru că 31 este număr prim, 11 este număr prim.

propunător: Prof. Marinel Şerban
Liceul de Informatica
marinel.serban@gmail.com
Probleme recomandate
De la OJI 2003: submult, text1, taxe1, spirala1, compus1, pinochio, gardul, paranteze, sirul, tort
Despre vector: trei, simetric, egal, ruleta, pod, uscat, afise, an, bunici, cursa, onu, tramvai, cadou, kpal, expresie, piticot, roci, petrol, grad, ruleta2, ecran, palma, concurs, holo, ab2, tren2, cifre, mgo, firma, anagrame, joc2, br, maxim, astre, numere2, baby, zapada, hd, startrek, vecini2, drept, teatru, tir, patrate2, nr, cifra, repeat, unu, criptare, ratb, placi, sume3, turist, matrice3, pavaj, sume, kafka, bacan, spair, grup, friends2, bitslang, fisc, scor2, cat, nr3, chimie2, zid, politics, submat, reteta2, rezervatie, creioane, felinare, 2numere, exp, scoici, patrate1, playlist, sqr, carte, oua, turn, ants, div3, jeton, politic, trecere, maraton, zaruri, suma1, mere1, agitatie, lacuri, secv, sotron, triunghi, carti1, spioni, kalah, excursia, matricea, maxq, oras, furnici, baschet, ingerasi, numar1, prieteni, aritma, cezar, bifo, pal, seceta, bare, soricel1, antena, avere, paianjen, bloc, schi, suma3, fractie, tunel, pepsi, prefix, tren3, avion, premii1, csir, top, bsir, secvente, cod4, cuburi3, limbaj, panouri, sant1, zumzi, sport1, baschet1, mere3, powerpuff, placare, sir4, volei1, tabel, ocr, numere7, lacusta, flori, pluton, elfi, mare, grupe1, maroco, cartonas, cabina, case, cod5, furnica, numere8, paritate, comoara1, exponent, control, exp1, joc13, popas, reactivi, siruri1, vanatoare, submult, text1, taxe1, paranteze, puncte3, cub3, numere9, panglica, pietre, poartas, sume2, bal, secvsir, vot, prefix1, accesibil, palc, standard, bursa, meteo, jetoane, printesa, palindrom, joker, matriosca, loto, cuvant, cladiri1, secvente1, zar, tren4, asociativ, lego, medalii, figura, joc14, neuroni, char, dartz, turism1, calorii, xor1, paltrei, album, livada1, colorare, greutati, brazi, submatrix1, plaja, cd1, cifru3, permutare, miere, tetris1, conferinta, atelier, radical, bileprime, nx, atletism, sumb, minmax, sumacifre, jocprim, sircifre, cmmdcsecv, secvb, siruri3, cifru4, vase, carte1, grad1, litere, magic6, macheta, butoane, ec, stalpi2, fagure, goe, papusa, taburet, mesaj3, zar1, joc16, talent, joc18, cos, punctfix, risipa, liste, triburi, nr0, oneton, nor, nrpomi, paisprezece, anagramabil, zuma, joc20, dale, perechi2, consiliu, becuri2, codpatrat, adprod, qtri, reconst, arme, triunghi4, deal, ozn1, cifru5, flori1, elicop, roata, trifoi, maxbin, culori2, numar5, bile6, proiecte, alune, cuburi4, sstabil, intersectii, copaci2, 7segmente, amedie, drept2, divider, eliminare, matd3, prodnr, fraze, vectori1, compar, unific, galbeni, clepsidru, calcule, puncte6, maxp, cursa1, secvp, swap, extraprime, onigim, divizori1, remi1, tetris3, amestec, eoliene, split, momente, secvente2, ausoara, aranjare2, vintage, binremove, sminus, subsets, interclasare, palindromuri, colina, doitrei, rebus1, tcif, munte3, triunghi6, schi1, rascoala, solitar, praslea, vot2, tema, sprime, sir2dif, aperm, unudoi, prajituri, tan, concurs4, ech, arc, dominant, ordine, tv1, nebuni, sort2dist, lightbot, iepuras1, castig
Despre baze de numeraţie: balanta, gray, np, nr01, tablou, aritma, joc8, numere6, ceas2, paritate, test1, numere9, accesibil, puteri35, sumb, joct, minmax, stele, secvb, goe, copii, b2k, becuri2, codpatrat, patrate7, cifrab, b210
Despre cifre: cifre1, div3, aparitii, numar1, prieteni, robinson, aritma, cezar, pal, suma2, cod4, powerpuff, ucif, sir4, numere6, pluton, mare, cifre2, ceas2, cod5, paritate, test1, comoara1, cifre3, concurs3, control, submult, codul, numere9, sume2, smith, secvsir, prefix1, fazanr, prodmax, palindrom, control1, paltrei, alo, cifra1, case1, pin, sumacifre, triplu, goe, talent, copii, cifre4, nr0, anagramabil, codcorect, test2, bancomat, sume4, alice, culegere, numar5, cuburi4, cifreco, 7segmente, unupatru, xyz, unific, galbeni, cladiri2, extraprime, momente, palindromuri, conturi, numere12, imprimanta, martisoare, cifre5, pagini, tan, centrale, ech, speciale, cuart, inventie, robot5
Despre structura alternativa: cuburi3, multimi, ucif, tabel, ocr, numere7, cabina, exponent, cifre3, concurs3, joc13, reactivi, vanatoare, submult, paranteze, copaci1, ogorul, muzeu, timer, triunghi1, piatra, greiere, numerus, ape, domino2, ore, pegals, alun, chibrituri, interviu
surse trimise | ajutor