.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » mobile

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
.campion
mobile


Timp maxim de executie/test:
0.1 secunde
Memorie totala disponibila/stiva:
15 MB/1 MB

Se considera un teren dreptunghiular de dimensiuni m × n pe care il impartim in m*n zone patrate de latura 1, zone pe care le numim celule si le identificam printr-o pereche de numere reprezentand linia si coloana celulei respective (numerotarea liniilor si coloanelor incepe de la 1) . Doua mobile parcurg terenul in zig-zag astfel: unul se deplaseaza pe orizontala - primul rand de la stanga spre dreapta, de la celula (1,1) la (1,n), al doilea rand de la dreapta spre stanga, de la celula (2,n) la (2,1), al treilea rand iar de la stanga spre dreapta si asa mai departe pana parcurge tot terenul. Celalalt mobil se deplaseaza analog pe verticala - prima coloana de sus in jos, a doua de jos in sus etc. Se precizeaza ca trecerea de la o celula la urmatoarea se face intr-o unitate de timp pentru ambele mobile.

Cerinta

Aflati de cate ori se intalnesc cele doua mobile pana la parcurgerea integrala a terenului si locurile unde se intalnesc.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului de intrare mobile.in sunt scrise numerele m si n, separate printr-un singur spatiu.

Date de iesire

Prima linie a fisierului mobile.out va contine numarul nr al intalnirilor. Pe urmatoarele nr linii sunt date coordonatele celulelor de intalnire separate de cate un spatiu.

Restrictii

  • 0 <= m, n <= 10000

Exemplu

mobile.in mobile.out
4 5 2
1 1
3 4

prof. Nistor Mot
Colegiul National "N.Balcescu" - Braila
Contact: emotz_ro@yahoo.co.uk

propunător: Prof. Emanuela Cerchez
emanuela.cerchez@gmail.com
Articole recomandate
Probleme recomandate
De la .campion 2003: newcomp, rima, algebra, turn1, aparitii, carti1, program1, tgraf, ceas1, spioni, kgb, tabara1, romane, stop, hanoi, lift, pic, sms, fibo, bac, parc, circular, logn, lex, joc7, cuburi1, sant, pattern, oras, produs, mutare, viteza, concurs2, furnici, homeless, subsir
De acelaşi autor: cursa, insule, termen, div, mese, hperm, zmeu, chimie2, mere2, vile, dans, multiplu, paralel, divizor, ghici, barca1, fibo, parc, circular, sant, pattern, mutare, concurs2, soricel1, soricel2, vizibil, bloc, soricel3, sah1, gramada, gramezi1, aranjari, numere5, cifru1, lacusta, sir6, puncte3, peri, atelier, radical, pion, el, tort1, triunghi4, bile6, zmax
Despre structura repetitiva: cifre1, super, schimb, jeton, descfib, taxe, romane, cuburi3, tzigla, morse, powerpuff, multimi, ucif, tabel, ocr, numere7, cifre2, piramida, vraji, reforma, cartonas, cabina, case, desen2, exponent, cifre3, concurs3, joc13, reactivi, vanatoare, submult, paranteze, tort, copaci1, ogorul, puncte3, efort, muzeu, smith, biliard, palc, prod3, fazanr, cadouri, bursa, meteo, prodmax, zar, tren4, lego, maraton1, cluburi, domino1, jump, alo, cifra1, case1, brazi, greiere, divizori, pitag, porumb, secv9, divk, rachete, pin, sumacifre, aritm, psp, triplu, triunghi3, cmmdcsecv, ssmax, ape, furnici1, domino2, acoperire1, ore, pegals, b2k, sumdivprod, subsecvmax, dale, bancomat, sume4, alice, porumb1, albine2, culegere, stele1, medalion, cifreco, meteo1, unupatru, xyz, vistiernic, chibrituri, bete1, greieri, interviu, prieten, prize, conturi, numere12, martisoare, piramide, pagini, punctul, tablita, pavare1, ordine, covor1, speciale, echer, numere13
surse trimise | ajutor