.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » b2k

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
 .campion
b2k


Timp maxim de execuţie/test:
0.6 secunde
Memorie totală disponibilă/stivă:
2MB/1 MB

Se dă un număr natural scris în baza 2.

Cerinţă

Să se afişeze scrierea numărului în baza K.

Date de intrare

Fişierul b2k.in are structura: pe prima linie, separate prin spaţiu, două numere naturale N şi K, reprezentând numărul de cifre ale numărului dat, respectiv baza în care acesta trebuie transformat. Pe a doua linie sunt N caractere din mulţimea {0, 1} reprezentând cifrele numărului dat.

Date de ieşire

Pe prima linie a fişierului b2k.out se vor afla cifrele numărului în baza cerută. Pentru cifrele de la 0 la 9 se folosesc drept simboluri caracterele de la ‘0’ la ‘9’ iar pentru cifrele cu valoare mai mare decât 9 se folosesc în ordine literele mici ale alfabetului englez începând cu ‘a’ pentru valoarea lui 10 şi urmând consecutiv caracterele ASCII până la ‘v’ pentru valoarea 31.

Restricţii

  • 1 <= N <= 2000 000
  • 4 <= K <= 32, K este putere a lui 2
  • Prima cifră a numărului dat este 1.

Exemplu

b2k.in b2k.out
9 16
101101101
16d
prof. Marius Nicoli
Colegiul Naţional „Fraţii Buzeşti” Craiova
mariusnicoli@yahoo.com
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
emanuela.cerchez@gmail.com
Probleme recomandate
De la .campion 2011: ore, pegals, valet, xpn, efect, nrperm, sumdivprod, nr0, maxviz, oneton, oras1, ksecv, ripstick, antic, oak, nor, nrpomi, sumprod, paisprezece, cover1, prisme, gxor, progresii, anagramabil, zuma, nrpal, sdmin, lista, operatii1, codarb, codpatrat, adprod, puncte4, qtri, reconst, gsm, subsiruri, mijloc, trifoi, cubulete, romb, maxbin, albine2, probleme, triburi1, megascoala, 2ndesc
De acelaşi autor: secvente1, raze, bile5, 235, dreptunghiuri, triunghi2, albine1, puteri35, miere, left, arbgraf, reuniune, cazare, atletism, fluviu, stele, zar1, poteci, avioane, obstacole, liste, acoperire1, minusk, efect, progresii, reconst, mijloc, romb, alune, patru, galbeni, schi1, restaurare, sort2dist
Despre baze de numeraţie: balanta, gray, np, nr01, tablou, aritma, joc8, numere6, ceas2, paritate, test1, visul, numere9, accesibil, puteri35, sumb, joct, minmax, stele, secvb, goe, copii, becuri2, codpatrat, patrate7, cifrab, b210
Despre structura repetitiva: cifre1, super, schimb, jeton, descfib, taxe, romane, mobile, cuburi3, tzigla, morse, powerpuff, multimi, ucif, tabel, ocr, numere7, cifre2, piramida, vraji, reforma, cartonas, cabina, case, desen2, exponent, cifre3, concurs3, joc13, reactivi, vanatoare, submult, paranteze, tort, copaci1, ogorul, puncte3, efort, muzeu, smith, biliard, palc, prod3, fazanr, cadouri, bursa, meteo, prodmax, zar, tren4, lego, maraton1, cluburi, domino1, jump, alo, cifra1, case1, brazi, greiere, divizori, pitag, porumb, secv9, divk, rachete, pin, sumacifre, aritm, psp, triplu, triunghi3, cmmdcsecv, ssmax, ape, furnici1, domino2, acoperire1, ore, pegals, sumdivprod, subsecvmax, dale, bancomat, sume4, alice, porumb1, albine2, culegere, stele1, medalion, cifreco, meteo1, unupatru, xyz, vistiernic, chibrituri, bete1, greieri, interviu, prieten, prize, conturi, numere12, martisoare, piramide, pagini, punctul, tablita, pavare1, ordine, covor1, speciale, echer, numere13
surse trimise | ajutor