.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » joc17

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
joc17


Timp maxim de execuţie / test:
0.1s
Memorie totala disponibilă / stivă:
2MB / 1MB

Georgel şi Ionel au inventat un joc. Georgel scrie în fiecare pătrăţel pe o foaie de matematică, de forma unui tablou bidimensional cu n linii şi m coloane, valori de 0 sau 1. Ionel stabileşte 3 forme distincte pe care Georgel trebuie să le identifice pe foaia de matematică în poziţia dată sau rotite ca în figura 1, 2 sau 3. Cele trei forme propuse sunt:



Pentru un joc, Georgel trebuie să le identifice pe foaie sub forma de pătrăţele pline cu 1.

Cerinţă

Scrieţi un program care să identifice numărul de apariţii pentru toate formele precizate.

Date de intrare

Fişierul joc17.in conţine pe prima linie valorile lui n şi m separate printr-un spaţiu, pe următoarele n linii fiind valorile din pătrăţelele de pe foaie (neseparate prin spaţii).

Date de ieşire

Fişierul joc17.out va conţine pe prima linie numărul total de forme identificate, de oricare din cele trei tipuri.

Restricţii

0 < m, n < 100
• Un pătrăţel se poate regăsi în una sau mai multe forme.

Exemple

joc17.injoc17.outExplicaţii
5 5 00100 00110 01111 00100 00100 7 Există 2 forme de primul tip, 3 forme de tipul al doilea şi 2 de al treilea tip, ca în desen.



autor: Prof. Roxana Tîmplaru
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
Colegiul Naţional ″Emil Racoviţă″
emanuela.cerchez@gmail.com
Probleme recomandate
De la ONI 2011: sport2, macheta, butoane, acces, mxl, segmente, tsunami, tort1, ec, ape, poligon4, stalpi2, furnici1, telecab, ikebana, posta, fotbal1, xmoto, radare, pamant, fagure, goe, papusa, taburet, mesaj3, zar1, joc16, talent, xy, arbore1, robot3, copii, hacker, terenuri3d, terenuri, expresie2, poteci, joc18
De acelaşi autor: numere4, tablou, numar1, prieteni2, roboti, numere6, cartonas, test1, v, cuvant, roboti1, asfalt, grupe2, numar5, munte3
Despre matrice: vopsea, harta, opmat, sarpe, light, magic2, tetris, origami, concurs, iepuras, tribile, criptmat, cutie, patrate, 3d, pajura, perspic, vecini2, livada, matrice3, kafka, erdos, grup, scor2, reteta2, rezervatie, scoici, tablou, game, stea, submatrix, cifru, jokes, oua, trecere, na, dotnet, renju, ghici, mere1, agitatie, lacuri, sotron, desen1, camion, ceas1, fibo, parc, excursia, matricea, zidar, joc6, log, concurs2, cladiri, dist, centru, robinson, cuburi2, joc8, joc9, romeo, adevar, soricel2, avere, joc11, vizibil, sah1, blockout, masina3, lsort, anticip, matrice1, evantai, spion, pereti, zumzi, roboti, placare, tabel, ocr, numere7, lacusta, becuri, sir5, flori, cartele, furnica, pavare, poarta, rj, peri, poligon2, sablon1, gradina, matrice4, poartas, balcon, submdisj, v, matrx, figura, neuroni, raze, roboti1, bila, iepurasi, colorare, mat, submatrix1, simetric1, plaja, xor2, guess, albine1, joct, alfabetar, stele, tablou1, alpinist, cladire, cri, grupe2, el, mahjong, sir9, acces, tort1, mesaj3, zar1, xy, poteci, avioane, broscute, safeu, acoperire1, radioactiv, robot4, lcdr, jb, slide, maxtri, dame, triunghi4, elicop, compresie, mijloc, cubulete, romb, 2ndesc, medalion, bile6, zigzag, puncte5, intersectii, matd3, matrixdel, speed, seif1, traseu2, incadrare, betasah, zona, latin, zmax, amestec, sudoku1, gradina1, spider, zone, bemo, rombul, interclasare, rebus1, tabla, arrows, pseudobil, patrat1, rascoala, harta2, relatii, lasere, defrag, matcnt, ssdj, cript, ssk, teren1, fence, cifre6
surse trimise | ajutor