.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » rege

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
rege


Timp maxim de execuţie / test:
0.2s
Memorie totala disponibilă / stivă:
20MB / 2MB

Se cunoaşte că regele se poate mişca pe tabla de şah doar în câmpurile învecinate pe toate cele 8 direcţii. În figura de mai jos putem vedea deplasările posibile ale regelui la o mutare. Numim drum o succesiune de una sau mai multe astfel de mutări.


Cerinţă

Cunoscând dimensiunea m x n a tablei de şah, respectiv poziţia iniţială (l1,c1) şi poziţia finală (l2,c2) a traseului regelui, să se calculeze numărul drumurilor minime distincte în care regele poate parcurge drumul.

Date de intrare

Fişierul de intrare rege.in conţine pe prima linie valorile m şi n separate prin spaţiu, reprezentând dimensiunile tablei de şah, pe linia a doua numerele l1 şi c1 separate prin spaţiu, reprezentând linia şi coloana poziţiei iniţiale a regelui, iar pe linia a treia numerele l2 şi c2 separate prin spaţiu, reprezentând poziţia finală a regelui.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire rege.out va conţine pe prima linie numărul drumurilor minime distincte modulo 666013.

Restricţii

1 < m, n, l1, c1, l2, c2 <= 1000

Exemple

rege.inrege.outExplicaţii
5 5 3 3 2 5 2 1. (3,3)-(3,4)-(2,5)
2. (3,3)-(2,4)-(2,5)

autor: Prof. Zoltan Szabo
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
Liceul de Informatică ″Grigore Moisil″
emanuela.cerchez@gmail.com
Articole recomandate
Probleme recomandate
De la Lot VN 2010: cd1, albine1, cifru3, puteri35, regat, parpal, ppcover, kcons, kdtree, pokemon, permutare, ubergraf, fibo1
De acelaşi autor: balanta, bonuri, cub, magic, magic2, munte, euclid, banda, biliard, fractie1, fotbal, arctir, orientare, fibo1, piatra, war, aritm, ssmax, sirmax, ikebana, punctfix, domino2, lant1, parc1, cubulete, biperm, triunghi6, stiva1
Despre combinatorică: manevre, carti, bonuri, test, cub, nspecial, circuit, numere, cs, pluricex, parent, gray, siruri, anagrame, party, net, scaune, sir, monede, aztec, nrcuv2, perm, race, hanoig, red, grup, hperm, depou, grazing, pm, reteta2, playlist, young, pizza1, albine, caramele, teatru1, tub, robot1, sir23, soldati1, concurs1, comb, expresii, arbnr, cod1, munte, shgraf, desc, lex, munte1, maxperm, role, avere, vizibil, prime1, hexa, patrat, carti2, puncte2, pact, aranjari, numere5, borg, acolor, sg1, perfect, cifru2, bile4, pviz, culmi1, piramida1, trapez, frunze, sir7, logic, coduri, jetoane, kperms, tablite, secvpar, lego, permutari, binperm, multiplu1, operatii, fotbal, kbiti, jucarii, bradut, expozitie, parbit, kmax, petrecere, tango, cd1, cifru3, kcons, bubblesort, hawaii, randomizare, kdist, reuniune, echipa, ghinion, cavaleri, camera616, covor, subm, grupuri, pavari, asfalt, adunscad, rotund, sport2, arbore1, lant1, module, nrperm, oneton, nrpomi, cover1, nrpal, probleme, optim, poly, vot1, sudoku1, flori2, xnumere, showroom, cntgcd, subsets, nkd, nrgraf, spion1, puteri, stiva1, permtr, relatii, 2sah, matcnt, magic7, nmult, roua
Despre recurenţă: nrbun2, nrbun, grupe, palind, siruri, vecini, net, pioni, sir2, perm, red, sume3, pavaj, div3, descfib, robot1, soldati1, expresii, agitatie, aparitii, apel, randuri, zidar, log, maxq, cover, dist, munte1, sir1, vizibil, csir, puncte2, aranjari, numere5, anticip, bsir, evantai, sg1, zumzi, lant, perfect, cifru2, numere8, poarta, pviz, poli, desert, echitabil, patrate6, kperms, jump, petrecere, triunghi3, sir9, arbore1, fibgcd, cds, wg, module, nr0, cover1, culori1, 2ndesc, flori2, cntgcd, 2sah, matcnt, nmult
surse trimise | ajutor