.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » jump

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
jump


Timp maxim de execuţie / test:
0.1s
Memorie totala disponibilă / stivă:
2MB / 1MB

În tabără, copiii au inventat jocul Jump, care se joacă astfel: pe toată lungimea terenului de sport au desenat, în linie dreaptă, unul după altul, n+1 pătrăţele de laturi egale, numerotate distinct de la 0 la n. Orice jucător începe jocul de la linia de start, situată pe pătrăţelul numerotat cu 0 şi poate face un salt de pe poziţia pe care se află pe oricare dintre următoarele trei pătrăţele consecutive.
La un joc, fiecare participant trebuie să ajungă sărind de pe pătrăţelul de start până pe ultimul pătrăţel dar printr-o altă combinaţie de salturi decât a celorlalţi jucători anteriori.

Cerinţă

Ştiind că au fost desenate n+1 pătrăţele, să se determine numărul maxim de copii care pot juca Jump pe această configuraţie. Pentru că acest număr poate fi foarte mare, rezultatul se va determina modulo 666013.

Date de intrare

Fişierul de intrare jump.in conţine pe prima linie un număr natural n.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire jump.out va conţine o singură linie pe care va fi scris un număr natural reprezentând numărul maxim de copii, calculat modulo 666013, care pot participa la acest joc.

Restricţii

1 <= n <= 1000

Exemple

jump.injump.outExplicaţii
4 7 Maxim 7 copii pot juca Jump.
O soluţie posibilă exprimată prin număr de pătrăţele sărite de fiecare jucător de la pătrăţelul de start la cel de oprire:
Jucătorul 1: 1 2 1
Jucătorul 2: 1 1 2
Jucătorul 3: 2 1 1
Jucătorul 4: 1 3
Jucătorul 5: 3 1
Jucătorul 6: 2 2
Jucătorul 7: 1 1 1 1

autor: Prof. Mirela Ţibu
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
Liceul de Informatică ″Grigore Moisil″
emanuela.cerchez@gmail.com
Probleme recomandate
De la OMI Iaşi 2010: fazanr, cadouri, bursa, meteo, muguri, balcon, calorii, siruri2
De acelaşi autor: cadouri, alo, pin, canguri, psp, test2, moretime
Despre recurenţă: nrbun2, nrbun, grupe, palind, siruri, vecini, net, pioni, sir2, perm, red, sume3, pavaj, div3, descfib, robot1, soldati1, expresii, agitatie, aparitii, apel, randuri, zidar, log, maxq, cover, dist, munte1, sir1, vizibil, csir, puncte2, aranjari, numere5, anticip, bsir, evantai, sg1, zumzi, lant, perfect, cifru2, numere8, poarta, pviz, poli, desert, echitabil, patrate6, kperms, petrecere, rege, triunghi3, sir9, arbore1, fibgcd, cds, wg, module, nr0, cover1, culori1, flori2, cntgcd, 2sah, matcnt, nmult
Despre structura repetitiva: cifre1, super, schimb, jeton, descfib, taxe, romane, mobile, cuburi3, tzigla, morse, powerpuff, multimi, ucif, tabel, ocr, numere7, cifre2, piramida, vraji, reforma, cartonas, cabina, case, desen2, exponent, cifre3, concurs3, joc13, reactivi, vanatoare, submult, paranteze, tort, copaci1, ogorul, puncte3, efort, muzeu, smith, biliard, palc, prod3, fazanr, cadouri, bursa, meteo, prodmax, zar, tren4, lego, maraton1, cluburi, domino1, alo, cifra1, case1, brazi, greiere, divizori, pitag, porumb, secv9, divk, rachete, pin, sumacifre, aritm, psp, triplu, triunghi3, cmmdcsecv, ssmax, ape, furnici1, domino2, acoperire1, ore, pegals, b2k, sumdivprod, subsecvmax, dale, bancomat, sume4, alice, porumb1, albine2, culegere, stele1, medalion, cifreco, meteo1, unupatru, xyz, vistiernic, chibrituri, bete1, greieri, interviu, prieten, prize, conturi, numere12, martisoare, piramide, pagini, punctul, tablita, pavare1, ordine, covor1, speciale, echer, numere13
surse trimise | ajutor