Mihăiţă şi Andrei se întâlnesc pe terenul de baschet ca să rezolve o dispută mai veche. Ei aruncă pe rând cu mingea la coşul de baschet. Fiecare concurent aruncă la coş până când ratează, după care urmează să arunce celălalt concurent etc. Ei ţin evidenţa aruncărilor în modul următor:
- dacă Mihăiţă marchează, ei trec pe foaia de scor cifra 1;
- dacă Andrei, la rândul lui, marchează, ei notează pe foaie cifra 2 ;
- fiecare ratare este însemnată cu cifra 0.
Cei doi joacă până când unul dintre ei oboseşte şi abandonează, chiar dacă unul dintre ei trişează, aruncând la coş când nu era rândul lui.
Verificând foaia de scor, să se decidă dacă vreunul dintre ei a trişat, caz in care se afişează mesajul eroare şi se opreşte execuţia programului. Dacă partida s-a desfăşurat corect, atunci se calculează punctajele celor doi după următoarele reguli :
- dacă unul dintre ei marchează, el primeşte 10 puncte şi celuilalt i se scad două puncte ;
- dacă unul dintre ei ratează, i se scad trei puncte.
- cel care abandonează jocul pierde 10 puncte.
Cei doi concurenţi dispută n partide, pentru fiecare partidă se ţine evidenţa pe câte o foaie de scor.
Cerinţă
Pentru fiecare dintre cele n foi de scor, să se verifice dacă vreunul dintre ei a trişat, aruncând la coş când nu era rândul lui. În acest caz, se va afişa mesajul eroare, altfel se va afişa scorul realizat de cei doi concurenţi.
Date de intrare
Din fişierul baschet1.in se citesc de pe prima linie numărul natural n, iar de următoarele n linii se citeşte câte o foaie de scor în care cifrele sunt trecute una dupã alta, fără spaţii separatoare.
Date de ieşire
În fişierul baschet1.out se înregistrează pentru fiecare foaie de scor o linie cu conţinutul: eroare, dacă unul dintre concurenţi a trişat, respectiv scorul corespunzător (douã numere întregi separate printr-un spaţiu, primul fiind punctajul realizat de Mihăiţă).
Restricţii
0 < n ≤ 10
Fiecare foaie de scor conţine cel mult 255 cifre.
Jocul este început de Mihăiţă.
De fiecare dată când un jucător trişează, el nu va rata, indiferent că este Mihăiţă sau Andrei.
Exemple
baschet1.in
baschet1.out
Explicaţii
2
11020022102
102201022201102
eroare
19 36
S-au disputat două partide.
În prima partidă Mihăiţă a trişat: 11020022102
A doua partidă s-a desfăşurat corect; a abandonat Andrei şi scorul este cel afişat.