.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » ferma

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
.campion
ferma


Timp maxim de executie/test:
0.1 secunde
Memorie totala disponibila/stiva:
16 MB/1 MB

Desi la "Ferma animalelor" primul din cele 7 precepte era "Orice merge pe doua picioare e dusman" , porcii au hotarât ca e timpul sa exporte din productia de pertinax de la ferma. Au încheiat la oras n contracte pentru cantitatile a1, a2, ..., an. Tovarasul Squeler a desemnat pentru fiecare contract câte un porc, care urma sa coordoneze tranzactia si sa încaseze banii, si n magari care urmau sa transporte pertinaxul la oras. Transportul era totusi o problema, pentru ca magarul este un animal cu un foarte dezvoltat simt al dreptatii: nici un magar nu ar fi vrut sa transporte un bit mai mult decât ceilalti. S-a hotarât deci ca se vor face mai multe transporturi, astfel încât la fiecare transport toti magarii disponibili sa transporte o aceeasi cantitate. Dupa fiecare transport, porcii ai caror pertinax a fost transportat integral urmau sa ramâna în oras împreuna cu magarii lor, pentru a finaliza afacerea. Din acest motiv, cantitatea de pertinax aferenta unui contract nu poate fi transportata partial.

Cerinta

Scrieti un program care sa determine o modalitate de împartire a pertinaxului pe transporturi.

Date de intrare

Datele de intrare se citesc din fisierul de intrare ferma.in. Pe prima linie se afla n, numarul de contracte încheiate. Pe urmatoarele n linii se gasesc cantitatile contractate a1, a2, ..., an, câte o una pe linie.

Date de iesire

Rezultatele vor fi afisate în fisierul ferma.out.
Fisierul de iesire va contine o singura linie cu mesajul mesajul NU EXISTA SOLUTIE sau, daca exista solutie, va contine pe prima linie numarul de transporturi efectuate t; iar pe urmatoarele linii cele t transporturi. Pentru fiecare transport este afisat pe prima linie nt, numarul de contracte onorate la transportul respectiv, iar pe urmatoarele nt linii cantitatile de pertinax contractate.

Restrictii

  • 1 <= n <= 5000, n numar natural
  • Cantitatile contractate sunt numere naturale, 1<=ai<=10000;
  • Cantitatile a1, a2, ..., an sunt exprimate în MwKhTx. Un MwKhTx de pertinax este indivizibil.

Exemplu

ferma.in ferma.out
7
13
2
4
29
17
6
10
3
3
2
4
29
2
6
10
2
13
17

prof. Emanuela Cerchez
Liceul de Informatica "Grigore Moisil" Iasi

propunător: Prof. Emanuela Cerchez
emanuela.cerchez@gmail.com
Articole recomandate
Probleme recomandate
De la Şansa de a deveni campion 2002: adevar, marcare, joc10, prieteni1, bare, soricel1, traseu, zapezi, banda10, soricel2, masina2, excursie1, asmax, salvare, perechi1, culmi, tramvai1, numar2, sume1, raft, bloc, schi, joc12, sediu, soricel3, fni, sah1, suma3, granita, nr4, fractie, blockout, join, cod3, tunel, lover, trip, pepsi, string, medii, transport, tren3, avion, prime1, poligon1, monkey, premii1, garaj, carti2, gramada, microvirus, tv, gramezi1, puncte2, benzina, aranjari, numere5, fat, izo, cafea, top, echipe1, zoo, secvente
De acelaşi autor: celule, scp, vedete, film, ab, supertri, inginer, camp, sl, detinut, simetric, egal, gropi, ruleta, carti, tgv, uscat, afise, dezbateri, bunici, rv, onu, nspecial, secvop, cadou, chimie, reteta, piticot, petrol, checkin, teanc, index, teren, pizza, ecran, drum, text, lbd, aven, spam, pluricex, tren2, gray, pasi, mgo, joc, anagrame, vecini, criptmat, maxim, cutie, party, friends, net, sablon, hd, pc, sir2, aztec, scara, nr, robot2, sah, formule, ed, bilete, hanoig, flood, matrice3, erdos, grup, cd, kfactor, np, cuc, radio, honest, ref, nr01, scor2, convert, auto2, compress, politics, pm, playlist, barbie, firma1, submatrix, ham, pizza1, exam, ants, teatru1, cifre1, bile1, caini, secvreg, pasune, remi, m01, sir23, tren1, joc5, pachete, aedaro, windows, renju, latime, mere1, piloti, peste, pitici, sirag1, stive, turn1, carti1, program1, spioni, kgb, lift, apel, lex, oras, homeless, subsir, dist, harta1, adevar, joc10, bare, zapezi, masina2, perechi1, raft, joc11, joc12, fni, tunel, lover, pepsi, transport, avion, monkey, premii1, garaj, carti2, tv, pact, fat, cafea, echipe1, secvente, petrom, peg, scara1, lant, ecuatii, stiva, bile4, jungla, rj, poli, text1, compus1, rez, politie, anag, codul, coment, muzeu, seti, basm, timer, secvsir, dp, placa, prod3, bursa, submdisj, sotron1, fazan, secvpar, joker, lego, medalii, cfr, antipatie, figura, links, segm, colorare, brazi, mobil, distsir, guess, greiere, pestera, conferinta, chei, ny, nx, ghinion, sumb, drenaj, telecomanda, grupuri, mahjong, rotund, viena, sport2, cos, monoton, micro, valet, nr0, maxviz, anagramabil, nrpal, lista, dame, consiliu, adprod, arme, deal, prodnr, compar, latin, interviu, vintage, prize, nrdiv, arrows, tdrept, agenda, reziston, vot2, tema, smiley, relatii, ech, scadere, nebuni, castig, expand, wb, prime2, virgule, b210
Despre Principiul cutiei Dirichlet: noroc, erdos, zid, m01, tabara, radio1, cifru4, copii, moretime
Software recomandat
surse trimise | ajutor