.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » marcare

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
.campion
marcare


Timp maxim de executie/test:
0.1 secunde
Memorie totala disponibila/stiva:
16 MB/1 MB

Numerele de la 1 la N sunt asezate în ordine crescatoare pe circumferinta unui cerc astfel ca N ajunge lânga 1. Începând cu numarul S se marcheaza numerele din K în K, în ordinea lor crescatoare, pâna când un numar este marcat de 2 ori.

Cerinta

Scrieti un program care sa determine numerele marcate în ordinea marcarii lor, precum si câte numere au ramas nemarcate.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului de intrare marcare.in sunt scrise in ordine valorile N S K, separate printr-un singur spatiu, avand semnificatia din enunt.

Date de iesire

Prima linie a fisierului marcare.out va contine lista elementelor marcate, in ordinea marcarii lor, separate prin exact un spatiu.
Linia a doua va contine un singur numar reprezentand numarul de valori ramase nemarcate.

Restrictii

  • 1<=N<=255
  • 1<=S<=N
  • 1<=K<=255

Exemplu

marcare.in marcare.out Semnificatie
8 2 5 2 7 4 1 6 3 8 5
0

plecând de la 2 în sens orar se marcheaza
    1
 8     2 
pe rând valorile 2, 7, 4, 1, 6, 3, 8, 5
7       3
procesul oprindu-se în momentul în care
 6     4  se ajunge din nou la valoarea 2
    5 
nici un numar nemarcat

prof. Serban Marinel
Liceul de Informatica "Gr. C. Moisil" Iasi
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
emanuela.cerchez@gmail.com
Articole recomandate
Probleme recomandate
De la Şansa de a deveni campion 2002: adevar, joc10, prieteni1, bare, soricel1, traseu, zapezi, banda10, soricel2, masina2, excursie1, asmax, salvare, perechi1, culmi, tramvai1, numar2, sume1, raft, bloc, schi, joc12, sediu, soricel3, ferma, fni, sah1, suma3, granita, nr4, fractie, blockout, join, cod3, tunel, lover, trip, pepsi, string, medii, transport, tren3, avion, prime1, poligon1, monkey, premii1, garaj, carti2, gramada, microvirus, tv, gramezi1, puncte2, benzina, aranjari, numere5, fat, izo, cafea, top, echipe1, zoo, secvente
De acelaşi autor: premii, finala, fractii, trei, manevre, nrcuv, an, vopsea, opmat, tramvai, bipal, kpal, sarpe, replace, factori, barca, perechi, grupe, cod, reactii, factura, decript, trenuri, holo, cifre, firma, tribile, mesaj, tricouri, pajura, monede, programs, fry, repeat, red, pavaj, bacan, nrbinar, invest, cutie2, loc, depou, nr3, zid, felinare, sir3, sqr, carte, labirint, stea, count, evaluare, super, schimb, zaruri, vectori, spirala, desen1, rima, ceas1, romane, sms, bac, excursia, joc7, furnici, munte1, cezar, excursie1, culmi, sume1, schi, nr4, fractie, cod3, medii, tren3, top, sant1, imagine, ocr, perfect, pluton, reforma, alee, ceas2, paritate, borcane, aranjare, comoara1, culmi1, reactivi, submult, sablon1, sir8, sume2, dansatori, smith, tom, matriosca, asociativ, control1, calorii, immortal, concat, mat, cubinvers, mine, divizori, cheie, stelar, joct, minmax, cladire, adunscad, razboi, ore, oras1, sumprod, prisme, operatii1, lgdrum, unupatru, chibrituri, extraprime, prieten, rebus1, grindina, opmult, betisoare, antitero, clase, pagini, ornament, ordine, spioni1
Despre formula: sume1, patrat, compus1, pinochio, gardul, tort, capete, sume2, matrx, control1, pesti, reducere, fibgcd, bradut2, piramide, roua
surse trimise | ajutor