.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » barca1

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
barca1


Timp maxim de execuţie / test:
0.2s
Memorie totala disponibilă / stivă:
3MB / 1MB

Fiind o frumoasă zi de primăvară, n pitici au luat o barcă şi au plecat la plimbare pe lac. În timpul plimbării, ei întâlnesc alţi m pitici care se scaldă; fiecare pitic întâlnit e urcat în barcă. Dacă barca începe să se scufunde datorită greutăţii prea mari, este aruncat în apă cel mai greu pitic (un pitic aruncat nu mai e luat în barcă). Dacă sunt mai mulţi pitici cu aceeaşi greutate, este aruncat cel care a stat cel mai mult în barcă. În fişierul de intrare piticii sunt scrişi în ordinea în care urcă în barcă.

Cerinţă

Aflaţi al câtelea a fost aruncat în apă fiecare pitic dintr-un număr de 10 pitici precizaţi. Se cunoaşte greutatea fiecărui pitic şi greutatea maximă suportată de barcă. Piticii sunt identificaţi prin numere naturale de la 1 la n+m.

Date de intrare

Pe prima linie a fişierului de intrare barca1.in sunt scrise 3 numere naturale: n – numărul piticilor care pleacă la plimbare, g – greutatea maximă suportată de barcă, m – numărul piticilor întâlniţi pe lac. Pe următoarea linie sunt 10 numere naturale cuprinse între 1 şi n+m, reprezentând indicii piticilor pentru care trebuie aflată ordinea în care au fost aruncaţi. Pe următoarele n linii sunt scrise greutăţile piticilor aflaţi în barcă la început, iar pe ultimele m linii, greutăţile piticilor aflaţi în apă, în ordinea în care sunt întâlniţi. Numerele de pe aceeaşi linie sunt separate de câte un spaţiu.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire barca1.out va conţine 10 linii; pe fiecare linie se află câte un număr care precizează al câtelea a fost aruncat din barcă fiecare dintre cei 10 pitici, respectând ordinea din fişierul de intrare. Pentru un pitic care nu e aruncat se va scrie numărul 0.

Restricţii

1 <= n, m <= 100000
1 <= g <= 1000000000

Greutatea unui pitic este un număr natural din intervalul [1, 10000]

Exemple

barca1.inbarca1.out
4 20 12 1 2 3 4 5 6 7 8 10 11 7 8 5 2 6 3 3 9 5 6 4 11 6 6 2 5 2 1 6 0 4 0 0 3 5 0

autor: Prof. Nistor-Eugen Moţ
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
Liceul de Informatica ″Grigore Moisil″
emanuela.cerchez@gmail.com
Articole recomandate
Probleme recomandate
De la Finala .campion 2005: ivv, peste, camion, kalah, algola
De acelaşi autor: cursa, insule, termen, div, mese, hperm, zmeu, chimie2, mere2, vile, dans, multiplu, paralel, divizor, ghici, fibo, parc, circular, sant, mobile, pattern, mutare, concurs2, soricel1, soricel2, vizibil, bloc, soricel3, sah1, gramada, gramezi1, aranjari, numere5, cifru1, lacusta, sir6, puncte3, peri, atelier, radical, pion, el, tort1, triunghi4, bile6, zmax
Despre Greedy: lac, sumdif, checkin, baby, startrek, placi, gramezi, mese, jobs, politics, joc3, playlist, carte, exam, subperm, piloti, pitici, bombe, pic, bac, pal, antena, culmi, numar2, lover, sant1, volei1, ab3, camion1, aranjare, popas, reactivi, mesaj2, dp, jocv, segm, calorii, album, kdtree, sport2, telecab, dag, cifre4, micro, triburi, testament, nor, eoliene, vintage, cifre5, agenda, monede2, charlie, scadere, barci
Despre arbori: bonuri, tgv, barfa, votare, arce, balaur, trains, bile2, vmem, plopi, caravane, mese, strict, tree, sub, kinder, firma1, albinuta, rlcs, masina, omizi, concurs1, latime, piloti, arbnr, sirag1, pikachu, arb, logn, maxq, arbore, bcast, mesaj1, traseu, asmax, salvare, tramvai1, omida, sediu, string, tv, izo, zoo, ratina, vitale, camion1, arbfind, cezar1, tcast, dep, curent, spp, frunze, sea2, culori, color, urgenta, nori, treegame, antipatie, scanduri, minuni, arb1, activ, regat, kdtree, autostrazi, carray, trenuri1, arbgraf, war, mess, secvnumber, subs, posta, radare, arbore1, hacker, lista, codarb, subsecvente, confuzie, transform, arbsum, copaci3, arbvalmax
surse trimise | ajutor