In Romania
exista N orase interconectate
prin M autostrazi. O autostrada
leaga exact 2 orase (de exemplu, autostrazile Bucuresti-Pitesti sau Bucuresti-Constanta).
Toate autostrazile sunt deschise circulatiei in ambele sensuri si se poate ajunge
din orice oras in orice alt oras folosind autostrazile existente. In urma aderarii
la Uniunea Europeana, guvernul va trebui sa ia masuri pentru a respecta regulile
europene referitoare la infrastructura rutiera. Aceste reguli mentioneza ca
cel putin unul din cele 2 orase intre care exista o autostrada trebuie sa aiba
rangul de capitala europeana. Initial, nici unul dintre cele N
orase nu are rangul de capitala europeana si pentru fiecare din ele se cunoaste
suma necesara (in milioane de euro) pentru a fi modernizat si promovat la rangul
respectiv.
Intrucat fondurile guvernului sunt limitate, determinati care este suma totala
minima pe care va trebui sa o cheltuiasca guvernul cu promovarea unor orase
la rangurile de capitale europene in asa fel incat sa fie respectate regulile
europene referitoare la infrastructura rutiera.
Pentru a rezolva aceasta problema aveti la dispozitie o informatie suplimentara
din partea guvernului, si anume: oricum am alege o submultime de 14 orase dintre
cele N, exista in aceasta submultime
cel putin o pereche de orase A
si B cu proprietatea ca exista
un oras C diferit de A
si B (nu neaparat din submultimea
aleasa) astfel incat, daca s-ar inchide circulatia in ambele sensuri pe toate
autostrazile care au o extremitate in C,
atunci nu va mai exista nici un drum intre orasele A
si B folosind autostrazile ramase
deschise circulatiei. Aceasta conditie poate fi reformulata astfel: Daca privim
infrastructura rutiera a Romaniei ca un graf neorientat conex cu N
noduri si M muchii, orice componenta
biconexa a acestui graf contine cel mult 13 noduri.
Date de intrare
Fisierul de intrare ro.in
contine pe prima linie numerele intregi N,
M separate printr-un spatiu,
reprezentand numarul de orase si numarul de autostrazi. Urmatoarea linie contine
N numere intregi Si,
separate prin cate un spatiu, reprezentand sumele necesare promovarii fiecarui
oras i (de la 1
la N) la rangul de capitala europeana.
Urmatoarele M linii contin cate
2 numere intregi distincte separate printr-un spatiu, U
si V, avand semnificatia ca exista
o autostrada intre orasul U si
orasul V.
Date de iesire
Fisierul de iesire ro.out
va contine pe prima linie suma minima pe care trebuie sa o plateasca guvernul
pentru a respecta regulile europene referitoare la infrastructura rutiera. Pe
a doua linie veti afisa numarul O,
reprezentand numarul de orase promovate la rangul de capitala europeana. A treia
linie a fisierului va contine O
numere intregi distincte intre 1
si N, separate prin cate un spatiu,
reprezentand orasele care au fost alese pentru a fi promovate la rangul de capitala
europeana.
Restrictii si precizari
1<=N<=2007
N-1<=M<=10000
1<=Si<=1000000
Orasele sunt numerotate
cu numere intregi de la 1 la
N.
Intre 2 orase diferite
va exista cel mult o autostrada.
Cel putin 20% din fisierele
de test vor avea M=N-1.
Orasele alese pentru
a fi promovate la rangul de capitala europeana pot fi afisate in orice ordine.