.campion
conectare | înregistrare | căutare
Pagina principală » Probleme » numere

ultima problemă
grupă: mică
sursă: OMI 2016
ultimul articol
autor: Prof. Radu Vişinescu
ultimul software
autor: Prof. Emanuela Cerchez
numere


Timp maxim de execuţie / test:
0.1s
Memorie totala disponibilă / stivă:
16MB / 1MB

Fie un număr natural X format din maximum 20 cifre, toate nenule. Adrian doreşte să construiască pe rând, in ordine crescătoare a valorii lor, toate numerele distincte care se pot forma prin schimbarea poziţiei cifrelor numărului X . Pentru că n este numărul său norocos, el doreşte să afle al n -lea număr care se obţine în acest fel.

Cerinţă

Scrieţi un program care determină al n -lea număr, cu numerotare de la 1 , care se poate forma din cifrele lui X .

Date de intrare

Fişierul de intrare numere.in conţine pe prima linie cele două numere naturale n şi X separate printr-un singur spaţiu.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire numere.out va conţine o singura linie pe care va fi scris numărul natural Y care reprezintă al n -lea număr care se poate forma cu toate cifrele numărului X . Dacă al n -lea număr generat în ordine crescătoare nu există, se va afişa -1 .

Restricţii

Pentru 20% din teste n ≤ 200 iar X are cel mult 9 cifre
Pentru celelalte teste 200 ≤ n ≤ 3*1011

Exemple

numere.innumere.outExplicaţii
2 8264
2486
Considerând ordinea crescătoare a valorii, primul număr care se poate forma este 2468 iar al doilea 2486

autor: Prof. Constantin Gălăţan
propunător: Prof. Emanuela Cerchez
Liceul de Informatica ″Grigore Moisil″
emanuela.cerchez@gmail.com
Articole recomandate
Probleme recomandate
De la ONI 2009: bile, checkin, text, reactii, volei, magic2, sirag, taste, tetris, origami, rafturi, joc2, br, reinvent, perspic, tir, patrate2, nrcuv2, matrice, patrate1, pikachu, taxe, cartonas, case, desen2
De acelaşi autor: ozn, pod, vikingi, furtuna, livada, teatru, iepuras2, kimberley, novel, friends2, stalpi, tabara, sport, randuri, panouri, powerpuff, cartele, joc15, stalpi1, autostrazi, telecab, pseudobil, harta2
Despre combinatorică: manevre, carti, bonuri, test, cub, nspecial, circuit, cs, pluricex, parent, gray, siruri, anagrame, party, net, scaune, sir, monede, aztec, nrcuv2, perm, race, hanoig, red, grup, hperm, depou, grazing, pm, reteta2, playlist, young, pizza1, albine, caramele, teatru1, tub, robot1, sir23, soldati1, concurs1, comb, expresii, arbnr, cod1, munte, shgraf, desc, lex, munte1, maxperm, role, avere, vizibil, prime1, hexa, patrat, carti2, puncte2, pact, aranjari, numere5, borg, acolor, sg1, perfect, cifru2, bile4, pviz, culmi1, piramida1, trapez, frunze, sir7, logic, coduri, jetoane, kperms, tablite, secvpar, lego, permutari, binperm, multiplu1, operatii, fotbal, kbiti, jucarii, bradut, expozitie, parbit, kmax, petrecere, tango, rege, cd1, cifru3, kcons, bubblesort, hawaii, randomizare, kdist, reuniune, echipa, ghinion, cavaleri, camera616, covor, subm, grupuri, pavari, asfalt, adunscad, rotund, sport2, arbore1, lant1, module, nrperm, oneton, nrpomi, cover1, nrpal, probleme, optim, poly, vot1, sudoku1, flori2, xnumere, showroom, cntgcd, subsets, nkd, nrgraf, spion1, puteri, stiva1, permtr, relatii, 2sah, matcnt, magic7, nmult, roua
surse trimise | ajutor