La ora de informatică profesorul are o listă de n probleme, iar în clasă sunt k elevi. Pentru că este un nonconformist, profesorul nu vrea să dea o temă comună tuturor, ci ar dori să propună spre rezolvare fiecărui elev pentru acasă unele din problemele din listă astfel încât să nu existe nicio problemă care să fie propusă tuturor celor k elevi.
Cerinţă
Aflaţi numărul de posibilităţi de a împărţi celor k elevi probleme spre rezolvare astfel încât să nu existe
vreo problemă dată tuturor celor k elevi.
Pentru că acest număr poate fi foarte mare, se va determina acest număr modulo 2011.
Date de intrare
Fişierul de intrare probleme.in conţine pe prima linie două numere naturale n şi k.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire probleme.out
va conţine un singur număr natural, reprezentând numărul de posibilităţi modulo 2011.
Restricţii
1 <= n <= 100
1 <= k <= 100
Exemplu
probleme.in
probleme.out
Explicaţii
2 2
9
Sunt 2 elevi şi 2 probleme. Cele 9 modalităţi (9 modulo 2011 = 9) sunt:
Elevul 1: nicio problemă. Elevul 2: nicio problemă.
Elevul 1: problema 1. Elevul 2: nicio problemă.
Elevul 1: problema 2. Elevul 2: nicio problemă.
Elevul 1: nicio problemă. Elevul 2: problema 1.
Elevul 1: nicio problemă. Elevul 2: problema 2.
Elevul 1: problemele 1 şi 2. Elevul 2: nicio problemă.
Elevul 1: nicio problemă. Elevul 2: problemele 1 şi 2.
Elevul 1: problema 1. Elevul 2: problema 2.
Elevul 1: problema 2. Elevul 2: problema 1.