Alex a primit de la Moş Crăciun un joc foarte interesant. Jocul este format dintr-un text cu n litere mici ale alfabetului englez. Fiecare literă are o anumită putere, dată printr-un număr natural. Puterea k a unei litere C constă în faptul că, dacă aceasta este atinsă atunci toate literele din secvenţa de k litere, din stânga şi din dreapta se transformă în C. Spre exemplu, dacă litera x are puterea 2, atunci după atingere, textul abcbxpbrr se transformă în abxxxxxrr. Cunoscând puterea fiecărei litere, jocul constă în determinarea numărului maxim m de litere, care după atingere să transforme orice literă din text cel mult odată.
Cerinţă
Scrieţi un program care să citească un text cu n litere, puterea fiecărei litere şi să afişeze numărul de litere din text cu puterea maximă, notat cu q precum şi numărul m.
Date de intrare
Fişierul de intrare char.in conţine pe prima linie numărul natural n, pe a doua linie cele n litere ale textului fără spaţiu între ele, pe a treia linie numărul h de litere distincte din text, iar pe a patra linie h numere naturale separate între ele prin câte un spaţiu reprezentând puterea literelor din text în ordine alfabetică.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire char.out va conţine pe prima linie numărul q şi pe a doua linie numărul m.
Restricţii
1 ≤ n ≤ 10000
1 ≤ putere literă ≤ 100
Dacă în stânga sau dreapta unei litere sunt mai puţine litere decât puterea, atunci atingerea ei conduce la transformarea tuturor literelor din stânga, respectiv dreapta.
Prima literă din text este pe poziţia 1, a doua literă pe poziţia 2, şi aşa mai departe.
Exemple
char.in
char.out
Explicaţii
12
acbbxacbbbxb
4
2 5 3 2
6
3
Litera a are puterea 2, litera b puterea 5, litera c puterea 3, respectiv litera x are puterea 2.
Litera cu puterea maximă este b şi apare în secvenţă de 6 ori.
Numărul maxim de litere, care pot fi atinse astfel încât oricare literă a textului să se transforme cel mult odată este 3 (de exemplu se pot atinge literele de pe poziţiile 1, 6, 11).