Doua gramezi

Consideram doua gramezi de obiecte mici (pe care le vom numi piese), din care doi jucatori iau alternativ piese (operatie pe care o vom numi mutare) dupa urmatoarele reguli :
- jucatorul care urmeaza la mutare alege o gramada din care ia cel putin p piese si cel mult q piese
- cel care nu mai poate muta dupa regula anterioara (adica fiecare gramada contine mai putin de p piese) pierde

Calculatorul va invita la un astfel de joc si va lasa sa faceti prima mutare.

Cerinta

Cunoscand numarul de piese din fiecare gramada si numerele p,q gasiti o mutare castigatoare, adica determinati gramada si numarul de piese pe care trebuie sa le luati prima data pentru a fi siguri de castig, indiferent de jocul calculatorului.

Date de intrare

In fisierul de intrare gramezi.in sunt scrise pe prima linie doua numere intregi, M si N, reprezentand numarul de piese din prima, respectiv din a doua gramada. Pe linia urmatoare sunt numerele p si q, p£q.

Date de iesire

In fisierul gramezi.out veti scrie doua numere. In caz ca aveti o strategie de castig, veti scrie numarul gramezii alese la prima mutare (1 sau 2) si numarul pieselor pe care le luati din gramada respectiva. Daca sunt mai multe mutari castigatoare veti alege o mutare in care numarul pieselor luate sa fie maxim. In caz nu exista mutare castigatoare, veti scrie doua numere de 0. In ambele fisiere numerele de pe aceeasi linie sunt despartite de cate un spatiu.  

Restrictii

Exemple

gramezi.in

gramezi.out

10 15 2 5

2 5

 

 gramezi.in  gramezi.out
 11 12
 4 7
 0 0

 

Timp maxim de executie/test: 1 secunda

prof. E.M.

Colegiul National "N.Balcescu" - Braila

Contact:emotz_ro@yahoo.com