kalah
Pentru jocul kalah se folosesc N cutii, în care se afla bile. Cutiile sunt amplasate pe circumferinta unui cerc si sunt numerotate de la 1 la N în sensul acelor de ceasornic.
În timpul unui antrenament, Ionut a amplasat aleatoriu bilele prin cutii, dupa care a început sa faca miscari. Dupa fiecare miscare el înscria numarul cutiei în care era pusa ultima bila. La un moment dat Ionut a hotarât sa restabileasca repartizarea initiala a bilelor în cutii, folosind repartizarea finala si notitele facute la miscarile precedente.
Cerinta
Scrieti un program, care sa îl ajute pe Ionut sa determine repartizarea
initiala a bilelor.
Date de intrare
Fisierul de intrare kalah.in
va contine pe prima linie doua numere naturale separate printr-un spatiu N si
M reprezentând numarul de cutii si respectiv numarul de miscari efectuate
de Ionut.
Fiecare dintre urmatoarele N linii contine un numar natural. Pe linia i+1 se
afla numarul de bile existente în cutia i în repartizarea finala.
Fiecare dintre urmatoarele M linii contine câte un numar natural cuprins
între 1 si N. Pe linia i+N+1 se afla indicele cutiei în care a fost
pusa ultima bila la a i-a miscare.
Date de iesire
Fisierul de iesire kalah.out
va contine o singura linie pe care vor fi scrise N numere naturale separate
prin câte spatiu. Al i-lea numar de pe linie reprezinta numarul de bile
existente initial în cutia i.
Restrictii
Numarul total de bile nu depaseste 109.
0 <= N, M <= 100
Exemplu
kalah.in | kalah.out | kalah.in | kalah.out |
4 1 1 2 2 2 4 |
7 0 0 0 |
2 2 1 1 2 2 |
1 1 |
Timp maxim de executie pe test: 0.1 secunde
prof. Sergiu Corlat
Liceul Moldo-turc Chisinau